aplikacja mobilnaportfolio

Aplikacja dla firmy serwisującej i wynajmującej urządzenia drukujące

Główne cele projektu to wprowadzenie przewag konkurencyjnych oraz oszczędności w postaci:

  • digitalizacji procesu obsługi klienta,
  • usunięciu konieczności przyjazdu serwisanta do biura po zlecenia,
  • zautomatyzowania procesu rozliczania zleceń.

Dodatkowym wymogiem było wyeliminowanie konieczności kontaktu bezpośredniego i wymiany dokumentów papierowych na wypadek sytuacji takiej jak pandemia COVID-19.

Kluczowe funkcjonalności

  • obsługa smartfonów i tabletów,
  • panel dla serwisanta oraz klienta,
  • skaner kodów QR ułatwia identyfikację urządzenia,
  • zamawianie wizyty serwisowej lub materiałów eksploatacyjnych,
  • wyświetlanie listy urządzeń, którymi firma się opiekuje:
    • dostęp do szczegółów urządzeń,
    • dostęp do historii serwisowanych urządzeń,
  • generowanie ofert serwisowych i handlowych,
  • harmonogram pracy serwisanta:
    • odbiór zleceń przez serwisanta,
    • brak konieczności przyjazdu serwisanta do biura,
  • pełna obsługa zleceń serwisowych:
    • kontakt z klientem,
    • wyświetlanie szczegółów zlecenia i całej komunikacji z klientem,
    • rejestracja stanów liczników urządzenia,
    • rejestracja czasu pracy, wykonanych usług, użytych części oraz rekomendacji serwisanta do wykonanego zlecenia,
    • akceptacja lub odrzucenie zlecenia przez klienta w aplikacji mobilnej na własnym koncie, lub poprzez złożenie podpisu na urządzeniu mobilnym serwisanta,
  • automatyczne rozliczanie wizyt serwisowych:
    • integracja z systemem magazynowo-księgowym (np. Subiekt),
    • możliwość automatycznego wystawienia faktury i przesłania jej do panelu klienta (oraz na maila).

Ekrany aplikacji

Shopping Basket